SISTE DAG PÅ STRATEGIKURSET
20 deltagere i vinter. 4 moduler. 8 kursdager.

Deltagere på kurs 3

Deltagere på kurs 3

VEL BLÅST
Mediebyråforeningen og Mediaforum fortsetter suksessen. I 2016  gjennomfører vi 3 ganger. Kurset er relevant for deg som jobber i mediebyrå eller som medieselger, eller for deg vil bli kjent med arbeidsprosess og -metodikk i et mediebyrå. Kurset gir deg en grundig innføring i Innsikt, mål, strategi og implementering. I tillegg til alle mediekanalenes egenskaper, muligheter og begrensninger. All teori belyses med aktuelle cases og eksempler. Sikre deg plass på bransjens beste kurs  Mediestrategi og-planlegging, meld deg på nå.

Vårsemester
Modul 1 – torsdag 19. og fredag 20. mai
Modul 2 – torsdag 26. og fredag 27. mai
Modul 3 – torsdag 2. og fredag 3. juni
Modul 4 – torsdag 9. og fredag 10. juni
Kurset går over 4 uker à 8 dager kl. 09:00-13:00
Eksamen:  Skriftlig eksamen (2 timer) tirsdag 21. juni

Høstsemester
Modul 1 – torsdag 1. og fredag 2. september
Modul 2 – torsdag 8. og fredag 9. september
Modul 3 – torsdag 15. og fredag 16. september
Modul 4 – torsdag 22. og fredag 23. september
Kurset går over 4 uker à 8 dager kl. 09:00-13:00
Eksamen:  Skriftlig eksamen (2 timer) tirsdag 11. oktober

Ved bestått eksamen inviteres alle kursdeltakere og forelesere til en felles sosial samling med utdeling av diplom.

Tidligere deltagere sier om kurset:

«Dette kurset har vært utrolig nyttig! Har virkelig fått satt mål og prosesser i system, som har gjort meg til en tydeligere og tryggere rådgiver. Anbefaler det til alle:)»
Anette K. Wergeland, Broadcast rådgiver i MediaCom

«Et relevant og praktisk rettet kurs som gjør at man får en bedre forståelse for og evne til strategisk tenking i et hvert kundesamarbeid, takk for et flott kurs!»
Magnus S. Wettergreen, Digital Advisor i Carat Norge

«Kurset ga meg verdifull innsikt i mediestrategi og -planlegging, som allerede har vært til stor hjelp og nytte for meg i min nye stilling som digital rådgiver».
Rick A. Holmen, digital rådgiver i MediaCom