Vinnere: RED Media Consulting i klassen 7-50 MNOK og MediaCom i klassen 50+ NOK

Torsdag 26.mai kåret Regi og DN Årets Byrå i Norge, for første gang. Kåringen fant sted i Oslo Konserthus, og det ble totalt kåret seks vinnere. Faglig program og presentasjon av alle de nominerte før RED Media Consulting og MediaCom ble kåret som vinnere i hver sin klasse blant mediebyråene.

Stolte og glade vinnere: MediaCom i klassen 50+ MNOK

Stolte og glade vinnere: MediaCom i klassen 50+ MNOK

«Det er en fantastisk anerkjennelse at våre egne kunder sender oss til topps i denne kåringen, sier Ruben Søgaard, administrerende direktør i MediaCom.

Årets Byrå er gjennomført i Norge for første gang. Det er en anonym bransjerapport, hvor kommunikasjons-kjøperne vurderer sitt samarbeid med bedriftene. Formålet med undersøkelsen er å øke forståelsen for hva som utgjør beskriver kundeforhold. I tillegg hvilke utfordringer bransjen står overfor.

Alle som deltar får sin individuelle rapport basert på det egne kunder har svart. En anonym undersøkelse og et grundig spørreskjema. Resultatene blir et nyttig verktøy for videre utvikling av byrået og kundeforholdet. Hvor ligger utfordringene og hva kan stadig forbedres. Undersøkelsen gjør det også mulig å måle seg selv mot konkurrentene.

Se bildene fra DN, Kommunikasjonstoppene

Les mer og hør intervju med alle vinnerne på Etter Børs