Mediemilliardene på flyttefot – hva skjer?
Delta på Mediebyrådagen 25. september og få med deg de viktige endringene i mediemarkedet. I løpet av halvdagsseminaret setter vi fokus på hva som skjer i norsk økonomi, hvordan fremtiden ser ut for mediene og konsekvensene det får når pengene flytter seg fra papir til digitale kanaler. Vi ser også på ROMI og cases som dokumenterer hvordan systematisk og langsiktig jobbing gir avkastning på medieinvesteringene.

Foredragsholdere er blant andre Amund Djuve, Dagens Næringsliv, Bente Sollid Storehaug, senior rådgiver i Dinamo PR. Jean-Paul Edwards, Strategy and Product Development Director, OMD EMEA: Marketing in a Digital World : A new operating model is born. Og ikke minst, fra  «innsikt til resultater». Delta og hør hvordan annonsører som McDonald’s, Kiwi, SpareBank 1 SR–Bank og Tine opererer og oppnår resultater.

Torsdag 25.september. 08.30 – 11.45, på Latter, Aker Brygge