GLAD GJENG
kurset ble avhold i mai/juni, og denne glade gjengen tok eksamen 21.juni. Nytt kurs starter 1.september. 4 moduler á 2 dager gjennomføres i september. Pris for medlemmer NOK 9.900,-.

Deltagere på kurs 4

Therese

«Utrolig nyttig og praktisk kurs som ga innsikt og bedre forståelse for strategisk og helhetlig tankegang i dagens komplekse mediehverdag. Det var lærerike dager sammen men med kollegaer og dyktige foredragholdere

Therese Løyning Vu – Prosjektleder i Red Performance

 

 Modul 1: MEDIEPLANLEGGING
Hva er medieplanlegging? Kommunikasjonslandskapet, annonsørutfordringer, fra brief til effekt.
– Modul 2: INNSIKT
Målhieraki, metoder, forbruker, aktører&adferd, kilder og verktøy.
 Modul 3: STRATEGI
Hva er strategi?, kundereisen, utfordringer, mål og målgrupper, kanalvalg.
– Modul 4: GJENNOMFØRING
Medievalg, medienes egenskaper, medieplan, mulitimedieplanlegging,  begreper og casejobbing
Les mer på Mediaforums sider, og meld deg på