Mediebyrådagen 2017

Verden endres i rekordfart. Data og teknologi endrer premissene, og kravene til alle aktører innen marketing øker. Derfor er innsikt om kundene, teknologiforståelse og kunnskap om det fragmenterte mediebildet helt avgjørende for å lykkes med markedsføring og verdiskapning.

Bli med på et spennende halvdagsseminar, hvor vi setter fokus på det viktigste du bør kunne for å utarbeide gode markedsplaner for 2017.

På seminaret får du høre om forbukertrender, kundeforståelse og hvordan teknologiutvikling påvirker forbrukeren. Du får også høre hvordan to av landets ledende annonsører, NorgesGruppen og Norsk Tipping, bruker data for å kategorisere målgrupper, kartlegge kjøpsadferd og utvikle relevant datadreven markedsføring.

Dagen avsluttes med tanker om hvordan det nye medielandskapet kan knyttes sammen med tradisjonelle løsninger for å gi maksimal effekt.

 

Velkommen til Latter på Aker Brygge onsdag 21. september 2016.
Registrering, kaffe og frokost fra klokken 08:00. Programmet starter klokken 08:30 og avsluttes klokken 11:30.

Pris: 1.250,- + mva.

 

 

 

Full sal