YOUNG LIONS MEDIA 2016  – vinnerteamet kommer fra Carat.
Therese Grieves og Cecilie Berger jobber som digitale rådgivere. I konkurranse med 8 andre team gikk de to av med seieren i den nasjonale konkurransen om delta i Young Lions Media. Dette er syvende gang unge team konkurrert om å presentere den beste mediestrategien, og årets oppdragsgiver har vært Future Home og deres smarthusløsninger.

Vinnerteamet fra Carat. Therese og Cecilie

– Ni team bestående av unge talenter fra våre medlemsbyråer har nedlagt en betydelig innsats, og vi er mektig imponert over nivået på det vi har fått presentert. Det er derfor liten tvil om at det sitter utrolig mange flinke folk med mye kunnskap og spennende ideer i de ulike mediebyråene sier Espen Klepper, administrerende direktør i Omnicom Media Group og styreleder i Mediebyråforeningen.

De sier til Kampanje i dag at  «dette var litt uventet, og utrolig spennende og det er utrolig gøy å få lov til å være med å representere Norge og  ikke minst Carat. Det gleder vi oss til, sier Therese Grieves i Carat til Kampanje.

Cannes Lions arrangeres 18.-25.juni 2016.

For Carat er det ekstra gledelig å vinne.  I Carat er vi selvfølgelig kjempestolte, og vil heie på dem i den internasjonale konkurransen i Cannes,  og vi vil selvfølgelig ta godt vare på disse juvelene.