Tilbake til Byråpraten

Byråprat med Nikolai Gjertsen, Activation Lead, Carat

Hvilket ansvar følger med de ulike rollene ansatte har i et mediebyrå? Hva snakker de mye om med sine kunder akkurat nå, og hva er de spesielt stolte av på sin arbeidsplass? Det får du vite mer om i Byråpraten.

 

Navn: Nikolai Gjertsen

Mediebyrå: Carat

Tittel: Activation Lead

  1. Hva inne bærer din stilling i Carat og hvilket ansvar har du i ditt daglige arbeid?

I stillingen som Activation Lead er jeg ansvarlig for alle kundenes prosjekter og gjennomføringen av disse. Jeg får lov til å være en generalist, også har jeg et team rundt meg med spesialister.

  1. Er det èn ting du kan trekke frem som du snakker mye om med dine kunder akkurat nå?

Aldri lett å plukke ut en ting, men må trekke frem effekt, innhold og ny normal. Spesielt går det mye tid til å diskutere hvordan vår merkevare skal posisjonere seg i den nye hverdagen og hvordan kan vi oppnå maksimal effekt i 2021.

  1. Noe faglig eller bransjerelatert du brenner for som du ønsker å si noe om? Nå har du sjansen.

Jeg brenner for tett kommunikasjon. At vi får jobbe tett med både kunde og andre samarbeidspartnere, og at vi sammen får til de beste resultatene. I tillegg dette med kombinasjon om å jobbe kortsiktig/taktisk og langsiktig/merkevarebyggende.

  1. Hva er du spesielt stolt av  i ditt arbeid og på din arbeidsplass?

Først og fremst folka. En ting er det sosiale, en annen ting er alle de dyktige folka med forskjellige spesialistkunnskaper som man kan diskutere med.

  1. Kan du dele ditt beste hjemmekontor tips?

Start dagen med en gåtur og en kopp kaffe, hold på rutinene og pass på at det er et skille mellom jobb og fritid.