Alle kurs

Veivalg 1

Et introduksjonskurs fra og til kommunikasjonsbransjen.

Dette er kurset for deg som vil lære mer om markedsføring og utarbeidelse av medie- og kommunikasjonsstrategier. Vi gir deg en god innføring i en bransje i stadig endring og tar for oss en rekke verktøy, modeller, prosesser og virkemidler som brukes for å utvikle effektiv kommunikasjon.  Les mer om innholdet i kurset og meld deg på her

Veivalg 1 tilpasset deg som er relativt ny i reklame- og mediebransjen, enten du jobber på annonsørsiden, i et medie eller byrå.  Det vil også være nyttig for deg som har jobbet lenger men spesialisert, og nå ønsker å få en bredere kompetanse. Vi gir deg en strukturert tilnærming til ditt markedsarbeid, hvor vi kombinerer teori og praktiske eksempler med relevante caser.

Kurset er utviklet av Mediebyråforeningen og Kreativt Forum i samarbeid med ledende medie- og reklamebyråer, og er en fornyelse av  Mediestrategikurset og MRA. Det er det mest fremtidsrettede og komplette utdanningstilbudet innen strategisk medie- og kommunikasjonsrådgivning vi har i bransjen vår i dag. Over 700 rådgivere og konsulenter har blitt sertifisert gjennom tidligere kurs.

Kurset gjennomføres over 4 samlinger i Oslo: 22.- 23. september og 29. -30. september, og avsluttes med individuell eksamen online.

Les mer om innholdet i kurset og meld deg på her