Alle medlemmer

Før bransjeglidningene begynte for alvor, var det ett byrå som betraktet seg selv som glidemiddelet. Futatsu Industries har vært Norges første og eneste fullintegrerte hybridbyrå, et fullservice mediebyrå og et fullservice kreativt byrå, siden oppstarten i desember 2006. Futatsu har fulgt samme strategi siden den gangen om å kombinere smartere innsikt med sterke konsepter. Det betyr ikke at alle våre kunder bruker oss på alt, men det betyr at vi bruker både presisjon og intuisjon når vi løser strategiske så vel som kreative oppgaver.

Vi teller rundt 30 personer som rundt samme bord jobber tett med merkevarestrategi, kommunikasjonsstrategi, mediestrategi samt kreative konsepter og innhold som står ut i kategorien for kjente og kjære merkevarer. Den digitale kundereisen er en selvfølge, men å skjønne sammenhenger enda viktigere. Vi er derfor også blant de mestvinnende i effektivitetskonkurranser som Stella og AnfoEffekt.

Daglig leder Aris Theophilakis treffes utrolig nok på aris@futatsu.no eller du kan holde øye med oss på sosiale medier eller vår egen hjemmeside futatsu.no

Aris Theophilakis