Alle medlemmer

MediaCom består av 90 rådgivere og spesialister på markedskommunikasjon, mediestrategier, mediekjøp, search & performance, sosiale medier, innholdsproduksjon, og analyse. Sammen skaper vi resultater for noen av landets største annonsører, og mange små.

I en stadig mer kompleks og teknologidrevet kommunikasjonsverden ligger MediaCom i forkant med å finne effektive og integrerte møtepunkter mellom merkevarer og mennesker. Med tilgang til den beste teknologien, skal våre rådgivere bidra til helhetlige løsninger, godt forankret i kundens forretnings- og markedsmål. Vi lever og ånder for faglige utfordringer og løsninger som skaper resultater.

MediaCom er et norsk aksjeselskap som i sin helhet er eiet av WPP, verdens største selskap innen kommunikasjonstjenester. MediaCom har 5 800 ansatte i 97 land, der virksomheten i Europa utgjør den største delen av vårt globale nettverk. Dette gjør at vi sitter tett på den faglige og teknologiske utviklingen som skjer i andre markeder og som vi kan tilpasse og anvende for det norske markedet. WPP er det selskapet i verden som nest etter Google investerer mest penger i teknologi. MediaCom Norge ble etablert i 1996. Kontoret ligger i Oslo sentrum. I 2016 forvaltet vi 1,1 milliarder kroner på vegne av våre kunder. MediaCom Norge inngår også i byrågrupperingen GroupM, Nordens største byrågruppering.

Sten Braathen, Viseadministerende direktør