Alle medlemmer

MediaCom hjelper merkevarer og bedrifter med å frigjøre sitt potensial for vekst gjennom å se og jobbe med helheten i det store bildet. Usanett hvilket marked man møter MediaCom i, så har vi en unik System Thinking filosofi og teknologi som hjelper oss med å ta ut hele potensialet i media, kommunikasjon og data. Målet er kommunikasjonsstrategier som både driver salg nå og bygger sterke merkevarer for fremtiden. Vi liker struktur og systematikk fordi det frigjør energi og ressurser til å være fleksible og kreative.

MediaCom har i mange år hatt «People First, Better Results» som vårt mantra. Vi er overbevist om at ved å investere i mennesker, deres evner og karriere, så er vi også best rustet for å utvikle virksomheten for våre kunder. Vi er glødende opptatt av fag og faglig utvikling og har derfor et omfattende årlig kompetanseutviklingsprogram for både ansatte og kunder.

MediaCom Norge ble etablert i 1994, har 85 ansatte og er på alle måter et full-service mediebyrå. Vi har rådgivere og spesialister på markedskommunikasjon, medietrategier, mediekjøp, search & performance, sosiale medier, innholdsproduksjon, og analyse. På kundelisten vår finner dere noen av landets største og dyktigste annonsører. Det er vi stolte av.

MediaCom er 100% eid av WWP-gruppen, verdens største gruppering innenfor markedskommunikasjon, med 8000 mennesker fordelt på 125 kontorer i 100 markeder. I 2020 ble MediaCom kåret til Årets Global Media Network av Eurobest og Festival of Media Global, i tillegg til flest utmerkelser i WARC Media Awards.

Vi er en del av GroupM, verdens ledende medieinvesteringsselskap med ansvar for mer enn $ 63 mrd i årlige medieinvesteringer gjennom byråene MediaCom, Mindshare, Wavemaker, Essence og m/SIX, samt verdens største programmatiske medie- og teknologiplattform: Xasis. Størrelse og skala gir unike muligheter til innovasjon og investeringer som som igjen gir økt verdiskaping for våre kunder over hele verden. Sammen med GroupM har vi et dedikert fagmiljø med spesialistkompetanse innenfor data og teknologi, business intelligence, services og trade.

Dersom du har lyst til å vite mer om MediaCom kan du ta kontakt med

Britt Skjeppestad, CEO MediaCom