Tilbake til Nytt om navn

OMD ansetter Kenan Skandsen Jasarevic som Digital Rådgiver

Kenan har akkurat startet i jobben som digital rådgiver hos OMD og skal jobbe mot en bred og spennende del av OMDs portefølje. Hovedoppgavene hans blir å være en god diskusjonspartner for kundene og komme med tydelige anbefalinger mht hvordan investeringene skal allokeres slik at kundenes målsettinger oppnås mest mulig effektivt.

Kenan har de siste 6 år arbeidet med forretningsførsel, rådgivning og IKT hos OBOS. Nå ser han frem til å kaste seg over arbeidet med å ivareta OMD sine kunder på best mulig måte og benytte sin store tech interesse innenfor marketing-faget.

«Jeg har blitt tatt veldig godt i mot hos OMD, og i rollen som digital rådgiver. Jeg ser veldig frem til å ta inn over meg all den kunnskapen som flyter mellom veggene her og bruke dette til å løse spennende oppgaver og problemstillinger for våre kunder.» Kenan Skandsen Jasarevic

Torstein Rafgård, Adm.Dir. i OMD, er veldig fornøyd med å ha fått Kenan inn som en del av byrået. «Kenan er en smart og intelligent kar som kommer til oss med strålende referanser. Jeg er helt sikker på at han vil blomstre i et sterkt fagmiljø som vi representerer, og han vil være en medarbeider som våre kunder vil få stor glede av.»

OMD er et av landets største og mest prisvinnende mediebyråer og jobber med flere av landets ledende og mest profesjonelle annonsører. Byrået vokser etter å ha vunnet en rekke nye kunder den siste tiden og er i ferd med å ansette flere nye medarbeidere.

Les om flere nyansettelser her.