Tilbake til Unge talenter

Jobber i: Group M

Tittel: Programmatic Opt. Lead & Senior Campaign Manager

Antall år i bransjen: 3 år

1. Hva synes du er det mest spennende med din jobb?

Å jobbe med noen av de mest tekniske og kompetente menneskene i bransjen gjør jobben og hverdagen utrolig spennende. En bred kundeportefølje gir kontinuerlig variasjon og læring i hverdagen.

1. Hva synes du er det mest spennende med å jobbe i bransjen akkurat nå?

Mediebyrå har nå beveget seg inn i et komplisert AdTech miljø hvor vi må kunne håndtere mange ulike plattformer og leverandører. Dette krever at vi hele tiden må tilegne oss ny kompetanse samtidig som vi må kunne formidle det komplekse økosystemet på en forståelig måte.

1. Du er byråleder for en uke, noe du vil endre eller tiltak du vil innføre?

Jeg ville ha stilt samme spørsmål til alle ansatte for å se om det var en fellesnevner for ønskede forbedringsområder og tiltak.

1. Noe faglig eller bransje relatert du brenner for som du ønsker å si noe om? Nå har du sjansen.

Maskinlæring og kunstig intelligens kommer til å være en viktig premissgiver fremover og vi ser allerede gode resultater når vi har implementert bruk av dette for mange av våre programmatiske kampanjer. Det er enorme muligheter innenfor dette området og fremover vil det bli spennende å se hvordan vi klarer å benytte dette på tvers av kanaler og plattformer i enda større grad enn hva vi gjør i dag.

1. Velg fem av de følgende tjenestene basert på viktighetsgrad for deg personlig, og ranger dem 1 til 5 (viktigste først): Instagram, Snapchat, facebook, WhatsApp, Spotify (eller annen musikktjeneste), YR (eller annen værtjeneste), YouTube, Netflix, HBO, Vipps, Ruter.
  2. Spotify
  3. WhatsApp