Tilbake til Nytt om navn

Wavemaker ansetter Sara Billington Saeme som Marketing Tech Executive

Stillingen som Marketing Tech Executive innebærer utførelse av Ad-tech og Mar-tech oppgaver.

Sara kommer rett fra studier, og har en bachelor i kultur og kommunikasjon fra UiO. Hun begynte først som intern mens hun gikk en master i medievitenskap, men denne ble utsatt til fordel for for en full stilling hos Wavemaker.

«Jeg er så heldig som er på en arbeidsplass hvor jeg gleder meg til å gå på jobb hver dag. Jeg gleder meg både over menneskene jeg skal treffe, og utfordringene som gir meg ny lærdom hver eneste dag. Jeg er rett og slett enormt begeistret for sjansen jeg har fått her i Wavemaker.» Sara Billington Saeme

«Sara har en kombinasjon av nysgjerrighet og evne til å lære og vi fant tidlig ut at hun kunne bidra i større omfang på Data & Tech-teamet hvor vi kontinuerlig oppdaterer kunnskap og ferdigheter. Hun bidrar til at vi blir bedre, så vi er veldig glade for å  ha funnet Sara.» Preben Standal, Digital Director i Wavemaker.

Wavemaker Norge er eid av WPP og er et av mediebyråene under Group M. Wavemaker ble lansert i Norge 5. desember 2017 og er et resultat av en global fusjon av MEC og Maxus. I Norge er vi 45 dedikerte medarbeidere og sitter i Kongens gate 6 sentralt i Oslo. På verdensbasis er vi 8.500 medarbeidere fordelt på 90 land. Wavemaker det største mediebyrået i EMEA og nr.2 globalt målt på omsetning. Wavemaker Norge er ledet av CEO Cathrine Hagen (tidligere CEO i MEC Norge).

Les om flere nyansettelser her.