![](https://mediebyraaforeningen.no/wp-content/uploads/2025/01/bilde_gruppen.jpg)
KLIMAGRUPPEN - Fra venstre: Thomas Svensen (IPG Mediabrands), Anette Tangen Folkøy (Wavemaker), Camilla Gåre (Mediebyråforeningen), Rikke Lund (OMD) og Iselin Stensrud (Mindshare). Adrien Bjørnskau (dentsu x) og Iselin Orskaug (Atyp) var ikke tilstede da bildet ble tatt. Foto: Henrik Ericsson Christoffersen, Wavemaker
Bransjen står samlet rundt bærekraft
Mediebyråforeningen skal bidra til attraktiv, aktuell og bærekraftig bransjeutvikling. På tvers av våre medlemsbyråer har foreningen en faggruppe som jobber med bærekraft, og klima spesielt.
Klimagruppen ønsker å informere, inspirere samt samarbeide når det kommer til bærekraft, og arbeidet er godt i gang for 2025. Da GreenCamp ble arrangert 23. januar, deltok gruppen både fra scenen, som konferansier og i salen.
Gruppen består av medlemsbyråer på tvers av foreningen og representantene fra byråene er Anette Tangen Folkøy (Wavemaker), Rikke Lund (OMD), Thomas Svensen (IPG Mediabrands), Iselin Stensrud (Mindshare), Adrien Bjørnskau (dentsu x) og Iselin Orskaug (Atyp).
Adrien Bjørnskau (dentsu x) og Camilla Gåre (Mediebyråforeningen) holdt foredraget «Kommunikasjonskraft«. Iselin Stensrud (Mindshare) var konferansier.
– Bærekraft står høyt på agendaen, og også vår bransje har en jobb å gjøre. Nå jobber vi med prioriteringer for 2025 og en langsiktig strategi for dette viktige arbeidet. I fjor satte vi oss som mål å integrere bærekraft på alle foreningens arenaer – et mål vi nå har nådd, sier daglig leder Camilla Gåre i Mediebyråforeningen.
Les artikkelen om foredraget «Kommunikasjonskraft» på kom24.
![](https://mediebyraaforeningen.no/wp-content/uploads/2025/01/bilde-kom24.png)