Mediebyråforeningen
  • Mediebarometeret 2.0
  • Anbudsveileder
  • Seminarer
  • Bransjepriser
  • Medlemsbyråer
  • Om oss
  • Søk
  • Forsiden
  • Mediebarometeret 2.0
  • Anbudsveileder
  • Seminarer
  • Bransjepriser
  • Medlemsbyråer
  • Om oss
  • Søk

ANFO Smart Start: Datadrevet og direkte markedsføring på 60 minutter!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Disse unge talentene skal til Cannes

Petter Skippervold, daglig leder i Mindshare, kommenterer den pågående debatten, og skal også lede Mediebyråforeningens panedebatten "Effekt, ansvar og mediemangfold" under Arendalsuka 11. august.

Hvordan sikre fremtiden for redaktørstyrte medier i møte med Big Techs dominans

ETTER PÅSKEJUSTERING: Medieomsetningen går fra kraftig vekst til moderat fremgang. Camilla Gåre, daglig leder i Mediebyråforeningen, og André Thorsen, leder media/partner i Atyp, presenterer Mediebarometeret for april. Foto: Carl-Erik Engelstad.

Medieomsetningen normaliseres etter påskeeffekt

Mediebyråforeningen c/o Kreativt Forum, Fredensborgveien 22F, 0177 Oslo Org Nr: 980 416 712

Mediebyråforeningen
c/o Kreativt Forum,
Fredensborgveien 22F, 0177 Oslo Org Nr: 980 416 712

Meld deg på vårt nyhetsbrev! Linkedin Facebook Instagram