Mediebyråforeningen
  • Mediebarometeret 2.0
  • Anbudsveileder
  • Seminarer
  • Bransjepriser
  • Medlemsbyråer
  • Om oss
  • Søk
  • Forsiden
  • Mediebarometeret 2.0
  • Anbudsveileder
  • Seminarer
  • Bransjepriser
  • Medlemsbyråer
  • Om oss
  • Søk

MFU-skolen – to dager

MEDIEDAGEN 2025 | 23.10

Veksten holder seg etter tre kvartaler: Investeringsdirektør Jonas Buskop i Omnicom Media Group og daglig leder Camilla Gåre i Mediebyråforeningen viser stabil utvikling i Mediebyråforeningens Mediebarometer etter tre kvartaler. Foto: Vibeke Kilding, Fuse Norway.

Veksten holder seg etter tre kvartaler

FOTBALLFEBER FREMOVER: Camilla Gåre, daglig leder i Mediebyråforeningen, og André Thorsen, leder media/partner i Atyp, presenterer Mediebarometeret for august. Foto: Carl-Erik Engelstad. (Fotballdrakten er illustrert av Atyp.)

Fortsatt stabil utvikling i mediemarkedet

Fra venstre: Chris Wyatt McMillan, Ann Jack, Hanne Jegleim, Jan Berthrand Danielsen, Geir Hagnes, Inga Gjervik og Cathrine Hagen (foran). Mads Rikter-Svedsen var ikke til stede da bildet ble tatt. Foto: Dag Robert Jerijervi / Kampanje

WPP Media samler ledelsen – én felles ledergruppe på plass

Mediebyråforeningen c/o Kreativt Forum, Fredensborgveien 22F, 0177 Oslo Org Nr: 980 416 712

Mediebyråforeningen
c/o Kreativt Forum,
Fredensborgveien 22F, 0177 Oslo Org Nr: 980 416 712

Meld deg på vårt nyhetsbrev! Linkedin Facebook Instagram