Er du under 30 år og ønsker å delta i VM i mediestrategi?

Jobber du i et mediebyrå? Er du 30 år eller yngre? Da har du muligheten til å representere Norge i den internasjonale konkurransen Young Lions Media i Cannes.

Den 19. januar vil vi holde et kick off hvor vi vil presentere årets kategorier man kan melde seg opp i, og et eksklusivt møte og nærmere innsikt om årets briefholder. I tillegg har vi fått med oss ringreven Aris Theophilakis fra NoSleepTillBrooklyn, Norges første Young Lions vinner noensinne. Meld deg på her.

Mediebyråforeningen og CAPA inviterer unge talenter til å delta!
I Norge er det CAPA Kinoreklame AS, i samarbeid med Mediebyråforeningen, som arrangerer den nasjonale konkurransen innen mediestrategi. En jury kårer vinnerteamet, som går videre til å konkurrere i Cannes.

I juni hvert år samles den internasjonale reklamebransjen i Cannes for å lære av hverandre, diskutere og inspirere – og konkurrere om de gjeve Cannes Lions-prisene for beste arbeid gjennom året som har gått. Under Cannes Lions arrangeres også konkurransen Young Lions Media, som har til formål å løfte frem og utfordre unge talenter som jobber i mediebyrå. For å delta må man først kvalifisere deg i en nasjonal konkurranse, hvor man skal utarbeide en mediestrategi for en utvalgt organisasjon.

Deltakerne må være under 30 år (født etter 21. juni 1993), delta i et team på to personer og være ansatt i samme mediebyrå.