Alle kurs

Veivalg 2

Et kurs i markedsstrategi

Dette er kurset for deg som har noen års erfaring med kommunikasjon og markedsføring, og ønsker å lære mer om hvordan man jobber med strategi i medie- og kommunikasjonsbransjen. Kurset bygger videre på kurset Veivalg 1 (grunnkurs i medie- og kommunikasjonsstrategi) og tar utgangspunkt i de virkemidler en annonsør har til rådighet i dag og hva som skal til for å utvikle en sterk strategi for å oppnå best mulig effekt.

Veivalg 2 kan være nyttig for bl.a. markedssjefer, medierådgivere, plannere, kreatører, prosjektledere og medieselgere, og vil gi deg en strukturert tilnærming til ditt markedsarbeid. Vi kombinerer teori og praktiske eksempler med relevante caser, og avslutter kurset med en skriftlig og muntlig gruppeeksamen. Bestått eksamen gir deg tittelen: Sertifisert medie- og kommunikasjonsstrategi.

Kurset gjennomføres over fire samlinger i Oslo: 8. – 9. februar og 15. – 16. februar, og avsluttes med skriftlig og muntlig eksamen i mars måned.

Les mer om kursets innhold og meld deg på her.

Kursene Veivalg 1 og 2  er utviklet av Mediebyråforeningen og Kreativt Forum i samarbeid med ledende medie- og reklamebyråer, og er en fornyelse av MRA og Mediestrategi kurs.