Mediebyråforeningen er stolt samarbeidspartner av Green Camp
Mediebyråforeningen skal være en anerkjent og aktiv bransjeaktør som blant annet har til formål å bidra til attraktiv, aktuell og bærekraftig bransjeutvikling. På Green Camp er foreningen tilstede med foredrag, stand og work-shop for våre medlemmer.
På Green Camp får du verktøyene og kunnskapen du trenger; fra konkrete råd om lover og regler til inspirerende kampanjer og effektive markedsføringsgrep som virkelig gjør en forskjell.
Mediebyråforeningen tilbyr rabatterte billetter til medlemsbyråer og deres kunder, og bestiller du i november så får du 1000,- i rabatt pr billett til Green Camp (torsdag 23. januar på Carls i Oslo). Novembertilbudet er 1590,- eks moms (ordinær pris 2590,- ).
Tanja Schøien, arrangementleder for Green Camp ser frem til samarbeidet og uttaler følgende:
– At Mediebyråforeningen velger å gå inn som en samarbeidspartner betyr mye for Green Camp som arena. Mediebyråer spiller en avgjørende rolle i å fremme bærekraft ved å hjelpe merkevarer med å kommunisere ansvarlig og unngå grønnvasking, slik at forbrukerne kan ta informerte valg. De bidrar også med sin innsikt om bærekraftige annonsekanaler som reduserer miljøpåvirkningen, og dermed støtter overgangen til en grønnere økonomi. Vi er derfor veldig glade over å tilby alle medlemmer av Mediebyråforeningen kraftig reduserte billettpriser til Green Camp, sier Tanja Schøien, grunnlegger av Green Camp.
Kjøp billetter og les mer om Green Camp på greencamp.no.
Billettene inkluderer mat og drikke OG After Camp på kvelden.
Bruk følgende kode når du bestiller: GCMBF
Vi gleder oss til 23. januar og håper vi ses der! Vi ser frem til et spennende og mer bærekraftig 2025, la oss kickstarte året sammen på Green Camp.