Mediebyrå­foreningen har fått nye nettsider!

Sammen med Atyp har Mediebyråforeningen gjort en real oppussing av nettsidene og både ny logo, font og layout har fått en mer moderne og «clean look». Vi er faktisk skikkelig kry over å presentere det vi har gjort, så langt.

Fremover ønsker vi å skape en nettside som er aktuell, oppdatert og relevant, både for de som jobber i byråene, men også for medier og annonsører.

Someting old, someting new..

Det var på tide å gjennomgå egne og tidligere publikasjoner. Noe innhold har vi tatt vare på, annet innhold har vi lagt i skuffen. Men viktigst av alt, vi skal produsere og presentere nytt innhold – hele tiden. Så dette er en invitasjon til alle; uansett hvor du jobber, hva du jobber med og hva du jobber som: på nettsidene våre kan hvemsomhelst skrive gjesteinnlegg – som vi distribuerer videre. Så har du lyst at Mediebyråforeningen skal hjelpe deg og ditt byrå til å distribuere innhold til en relevant målgruppe, ja da er det bare å ta kontakt. Vi har allerede flere gjesteskribenter på lista, men her er det alltid rom for flere.

Tidligere har medlemmene egne landingssider med mulighet for å profilere seg. Disse sidene har vi gitt et visuelt løft, og vi håper dette bidrar til å gjøre det enkelt å lese seg opp på ulike byråene. Vi har også laget en egen side hvor vi publiserer ledige stillinger i byråene. Dette gjør det enkelt å holde seg orientert om karrieremuligheter som åpner seg hos medlemmene våre.

Finnes den komplette Bransjealmanakken?

For sist, men ikke minst; vi ble faktisk utfordret på å lage den komplette Bransjealmanakken! Vi har tatt utfordringen og bestreber å tilby en fullstendig oversikt over hva som skjer i bransjen av seminarer, prisutdelinger, eventer og andre happenings. For å holde denne oppdatert til enhver tid trenger vi også innspill fra deg. Kommer du over et arrangement blir vi veldig glad om du sender til oss, så skal vi sørge for å oppdatere almanakken vår.

Ris og ros

Når vi nå lager ny nettside, er det viktig for oss å høre hva du synes. Vi blir derfor kjempeglade om du vil gi oss tilbakemelding, sånn at vi bare kan bli enda bedre, mer relevant og aktuell. Er det noe du savner, noe vi skal styre unna, noe vi ikke har tenkt på eller navigasjon som kan bli bedre – da hører vi gjerne fra deg. Vi digger ris og ros (mest ros, da) – for målet vårt er at dette skal bli et nyttid nettsted for deg som jobber i bransjen. Vi håper å høre fra deg!