Alle medlemmer

Finding a Better Way

PHD er blant de største norske mediebyråene og jobber med kjente annonsører som COOP, Bergans, RiksTV, Zalando og SF Studios. PHD Norge er 20 ansatte med strategisk erfaring fra mange kategorier, og jobber integrert med fagkompetanse som sosiale medier og programmatisk kjøp i hvert kundeteam. PHD støttes av ytterligere fagspesialister i Annalect, Engage og Resolution i leveransen til våre kunder, i tillegg til at vi har unike planleggingsverktøy som Source. Gjennom OMGs erfaring med mange av landets største annonsører er vi trygge på at vi er bransjeledende innen forhandlinger, og vi er opptatt av full transparens. Sammen med våre dedikerte medarbeidere, som lever etter våre verdier åpenhet, mot og nysgjerrighet, er PHD et byrå med lokal ekspertise støttet av globale ressurser – det beste fra to verdener.

PHD-nettverket er kjent som en global innovatør innen kommunikasjonsplanlegging og -kjøp innen broadcast, print, digital, mobil og sosiale og nye medier. Nettverket har mottatt utmerkelsen Global Media Agency of the Year fra Adweek og Media Network of the Year av Campaign og Cristal Awards, i tillegg til å plassere seg blant topp tre i Gunn Report’s over de mestvinnende nettverkene i verden for vårt arbeid.

PHD har over 4000 medarbeidere på over 80 kontorer verden over, og ble etablert I London i 1990 som det første strategi- og planleggingsledende mediebyrået. Tuftet på en kultur av “thought leadership”, innovasjon og kreativitet, med en filosofi om å “Finding a Better Way”, er PHD i dag en av verdens raskest voksende medie- og kommunikasjonsbyråer og rangerer øverst på RECMA’s 2016 tabell for sine prestasjoner som det byrået med høyest vekst av nye kunder.

PHD nettverket er en del av Omnicom Media Group (www.omnicommediagroup.com), en avdeling innen Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC)

Marie-Louise Alvær