Mediebyråforeningen

Initiative er et ledende nasjonalt og internasjonalt medie- og kommunikasjonsbyrå som har kontorer i 90 land. Vi er en del av byrågrupperingen IPG/Mediabrands, som består av flere byråer med ulik spisskompetanse.

Initiative Norge er et lekent, fremoverlent og kreativt byrå som liker å utfordre og gjøre ting litt annerledes. Vår kundeliste består av en god blanding globale, regionale og lokale merkevarer. Med ledende verktøy og kompetanse, og en unik forståelse av de kulturelle strømningene i samfunnet, er vi kjent for å gjøre sterke merkevarer sterkere gjennom presis og engasjerende kommunikasjon til målgruppene.

I Initiative er vi svært opptatt av at talenter skal blomstre og få muligheter, og til daglig er vi en hyggelig gjeng som sitter på Aker Brygge. Hos oss etterstreber vi en inkluderende kultur, hvor alle skal ha det gøy på jobb, få muligheten til å utvikle seg faglig og påvirke retningen byrået tar.