Mediebyråforeningen

Make the leap

PHD er blant de største norske mediebyråene og jobber med kjente annonsører som COOP, Bergans, RiksTV, H&M og SF Studios. PHD Norge er 35 ansatte med strategisk erfaring fra mange kategorier, og jobber integrert med fagkompetanse som sosiale medier og programmatisk kjøp i hvert kundeteam. PHD støttes av ytterligere fagspesialister i Annalect, Fuse og Resolution i leveransen til våre kunder, i tillegg til at vi har unike planleggingsverktøy som OMNI. Gjennom vår erfaring med mange av landets største annonsører er vi trygge på at vi er bransjeledende innen forhandlinger, og vi er opptatt av full transparens. Sammen med våre dedikerte medarbeidere, som lever etter våre verdier åpenhet, mot og nysgjerrighet, er PHD et byrå med lokal ekspertise støttet av globale ressurser – det beste fra to verdener.

PHD-nettverket er kjent som en global innovatør innen kommunikasjonsplanlegging og -kjøp innen alle kanaler. PHD-nettverket har mottatt utmerkelsen Media Network of the Festival i Cannes 2021, samt kåret til Network of the Year av M&M 2020. Lokalt hadde PHD Norge i 2021 sitt mest innbringende år når det kommer til utmerkelser. Ikke bare vant PHD andreplass i Byråprofils kåring av mediebyråene med best omdømme, «Byråprofil», noe vi er veldig stolte av. PHD Norge vant også to gull, tre sølv, fire bronse og ett diplom i Mediaforums mediepriser, ANFO Effekt og sist, men ikke minst Festival of Media Global i samarbeid med våre kunder.

PHD ble etablert i London i 1990 som det første strategi- og planleggingsledende mediebyrået og har i dag over 6000 medarbeidere, 100 kontorer i 74 land. PHD er tuftet på en kultur av “thought leadership”, innovasjon og kreativitet, med en filosofi om å “Make the Leap”. PHD-nettverket er en av verdens raskest voksende medie- og kommunikasjonsbyråer og rangerer høyt på listene over de mestvinnende byråene innen kreativitet og innovasjon.

PHD nettverket er en del av Omnicom Media Group (www.omnicommediagroup.com), en avdeling innen Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC)