
SAVE THE DATE: 23. OKTOBER!
MOMENTUM – fra motstand til medvind
På Mediedagen 2025, 23. oktober, så samler vi noen av bransjens skarpeste hoder for å dele kunnskap, erfaringer og innsikt – med ett mål for øye: Å hjelpe deg å snu motstand til medvind.
Vi lever i en tid preget av uro, raske skift og stadig nye krav til markedsførere, rådgivere og mediefolk. På Mediedagen får du innsikt og verktøy som hjelper deg å skape momentum – og ta de riktige valgene for både kortsiktig effekt og langsiktig verdiskaping.
Hvordan skaper vi verdi – akkurat nå? Det er spørsmålet årets program tar tak i.
– Vi har laget et program som gir deg konkrete råd og perspektiver på hvordan vi skaper verdi i en tid der mye er i endring. For å lykkes, må vi forstå menneskene vi snakker til – og hvordan og hvor vi når fram, både med hjerte og hjerne. Marianne Solheim, fagansvarlig Mediedagen 2025
Mediedagen arrangeres i samarbeid med Medieprisen. Etter konferansen rigger vi om til award show og prisdryss, når Mediaforum inviterer til 3-retters festmiddag og utdeling av Medieprisen 2025.
SAVE THE DATE
Hold av 23. oktober fra kl 12:00. Billettsalget starter i august. Sted: Taket Sten & Strøm.
Dette er et must-attend arrangement, hvor vi samler bransjen på tvers, og du som gjest og deltaker får på gode faglige råd, masse inspirasjon og får ta del når de beste arbeidene honoreres.
Faggruppen bak Mediedagen 2025:
Marianne Solheim (Storebrand) – fagansvarlig
Henrik Støre (Atyp)
Inge Hofstad Keilen (denstu)
Masha Scekic (Mediaforum/phd)
Camilla Gåre (Mediebyråforeningen)
Thomas Willoch (Transact)
Simen Hepburn-Thollefsen (Nortura)
Vivian Vestre (OMD)
Jannicke Josefsson-Ruud (Maverix)