Ønsker du å jobbe i et mediebyrå?

18. oktober inviterer Mediebyråforeningen og CAPA til Afterschool med FAG + FILM. Vi vil fortelle om hva et mediebyrå er, hva man kan jobbe med i et mediebyrå og hvordan det er å jobbe i et medieselskap. I tillegg kommer vinnerne av Young Lions Media 2023, og vi viser filmen “Dumb Money”. Kommer du?

Program for dagen
På FAG + FILM får du møte én representant fra tre forskjellige roller i et mediebyrå. De vil forteller om sin spennende arbeidshverdag, og rollene er digital spesialist, prosjektleder og kundeansvarlig. I tillegg får du høre om mulighetene for internship i mediebyråene. Du får også høre om hvordan det er å jobbe i en mediebedrift (CAPA kinoreklame), og om spennende samarbeidprosjekter som man kan jobbe med mot annonsører, medie- og reklamebyråer.

På FAG + FILM 18. oktober møter du også Jesper og Petter, som vil dele av sin historie og karriereoppstart i Mediebyrå-verden. De har utrettet mye siden de startet opp i et mediebyrå, og vil blant annet fortelle om da de representerte Norge i den internasjonale finalen i Young Lions Media i Cannes, spennende muligheter i byråene og prate om hverdagen som nyutdannet i et mediebyrå.

Vinnerne av Young Lions Media 2023
Jesper Urban Mikkelsen er 25 år og har en Master i Markedsføring og Forbrukerpsykologi. Han har jobbet nesten 2 år i mediebyrå og jobber nå som Digital rådgiver i Carat. Han har opplevd mye på kort tid som å sitte som jurymedlem i mediekreativitet og har vunnet i Young Media Lions konkurransen.

Petter Ellingvåg Diesen er 26 år og har en Bachelor i markedsføring og ledelse. Han har bodd et år i Portugal etter studiet og jobbet som med salg før han begynte i mediebyrå. Nå jobber han som søk spesialist i Dentsu og har vunnet i Young Media Lions konkurransen.

Sted: Odeon Kino Nydalen, kl 17:00. Meld deg på her. Arrangementet er gratis og det vil bli servert mat. Arrangementet passer for deg som er på utkikk etter en karriere i et mediebyrå eller er nysgjerrig på hva et mediebyrå er, og liker å jobbe med medier og sterke merkevarer.