Siste nytt

Unge talenter – Charlotte Stranden Karlsnes, PHD

Jeg er så heldig å ha en bred kundeportefølje som gir meg innsikt i flere bransjer, målgrupper og forbrukeratferd samtidig. De ulike målgruppene tar stadig i bruk nye sosiale medier, samt at de endrer måten de bruker mediene på, noe som gjør det spennende å kunne rådgi kunden på den best mulige måte på tvers på tvers av de ulike bransjene. Charlotte Stranden Karlsnes

Les mer

Unge talenter – Stian Kristiansen, Vizeum

Programmatisk som kjøpsmetode er undervurdert og blir for ofte fremstilt i et dårlig lys i media! Alt som kan digitaliseres vil digitaliseres, og alt som digitaliseres vil automatiseres – mer eller mindre alle mediekjøp vil være programmatiske i fremtiden. Denne muligheten må vi gripe fremfor å snakke den ned og bort. Her har vi muligheten til å ta ut det beste i samspillet mellom oss mennesker, data og teknologi. Stian Kristiansen, Head of Digital, Vizeum.

Les mer

Unge talenter – Espen Froestad, Group M

Vi jobber i en bransje med et ungt miljø, hvor nysgjerrigheten og ønske om å lære er stort, det sammen med fokus på teknologisk utvikling gjør mediebransjen spennende. Når talenter i tillegg får muligheten til å ta ansvar og utforske nye løsninger, får vi en av de mest spennende bransjene å arbeide i akkurat nå. Espen Froestad, Senior Campaign Manager, Group M

Les mer

Unge talenter – Elin Kjølseth, Carat

Jeg mener at norske annonsører har et stort forbedringspotensial når det gjelder å skape eget (video) innhold som er relevant for målgruppen. Det er viktig å tenke på at YouTube er verdens nest største søkemotor, men mange i Norge søker fremdeles på engelsk siden det ikke finnes nok innhold som svarer på relevante spørsmål på norsk.
Elin Krumbeck Kjølseth, Video & Audio Account Manager, Carat

Les mer

Unge talenter – Sindre Johansen, PHD

Den siste tiden har det kommet utrolig mange løsninger for å tette informasjonstapet mellom offline og online, og det har vært utrolig spennende å jobbe med butikk besøksdata blant annet, hvor vi kan begynne å rapportere på samspillet mellom søk som gjøres på nett og faktiske butikkbesøk. Sindre Johansen, PHD

Les mer

Unge talenter – Mari Anvik Berg, IUM

Du vet ikke om noe funker før du har testet selv for din merkevare og dine mål. Sosiale medier endrer seg raskt og det kommer nye funksjoner og lekne muligheter fortløpende, og her må man virkelig tørre å kaste seg på både for å lære og i tillegg fremstå som innovativ og fremoverlent. Mari Anvik Berg, Marvelous/IUM

Les mer