Veivalg 1 til høsten

Et introduksjonskurs i medie- og kommunikasjonsstrategi. Kurset gir en god innføring i en bransje i stadig endring og beskriver de ulike bransjeaktørenes roller, samt prosesser, modeller, verktøy og virkemidler som brukes for å utvikle effektiv kommunikasjon.

Veivalg 1 er et introduksjonskurs fra og til medie- og kommunikasjonsbransjen. Kurset gir en god innføring i en bransje i stadig endring og beskriver de ulike bransjeaktørenes roller, samt prosesser, modeller, verktøy og virkemidler som brukes for å utvikle effektiv kommunikasjon. På kurset gir vi deg en strukturert tilnærming til ditt markedsarbeid, hvor vi kombinerer teori og praktiske eksempler med relevante caser. Kurset avsluttes med en individuell eksamen online.

Samling 1: 15.-16. oktober 2024 (kl 09-16:00)
Samling 2: 28.-29. oktober 2024 (kl 09-16:00)

(totalt 4 dager)

Sted: TBA

Eksamen (3 timer, online): Dato TBA

Meld deg på her!

Hvem bør delta?
Kurset er for deg som er relativt ny i reklame- og mediebransjen, enten du jobber på annonsørsiden, i et medie eller i et byrå. Det vil også være nyttig for deg som har jobbet lenger, men spesialisert, og som ønsker å få en bredere kompetanse. Kort sagt: Dette er kurset for alle som vil lære mer om markedsføring og utarbeidelse av medie- og kommunikasjonsstrategier.

Hva inneholder kurset?
Kurset er basert på forelesninger, cases, diskusjoner og gruppearbeid. Foreleserne er noen av bransjens beste hoder. Faglig leder er Ricardo Cuilenheim, Managing director Insight, Effectiveness & Growth i dentsu

Dagsprogram oppdateres snart!

Eksamen
Etter gjennomført kurs, må du bestå en 3 timer skriftlig online eksamen (multiple choice + drøfteoppgave). Eksamen blir sendt på epost og du kan gjennomføre der du selv ønsker. Etter bestått eksamen, får du tilsendt kursbevis.