Mediebyråforeningen
  • Mediebarometeret 2.0
  • Anbudsveileder
  • Seminarer
  • Bransjepriser
  • Medlemsbyråer
  • Om oss
  • Søk
  • Forsiden
  • Mediebarometeret 2.0
  • Anbudsveileder
  • Seminarer
  • Bransjepriser
  • Medlemsbyråer
  • Om oss
  • Søk

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Young Lions Bootcamp

Young Lions konkurransen i Cannes nærmer seg, og forrige uke var de unge løvene fra Publicis Starcom, Try Reklame, Orkla, Nord DDB, Try Råd og PR-operatørene samlet til Young Lions Bootcamp hos Capa Kinoreklame.

De fikk presentert tidligere vinnercase, ble utfordret med en kreativ brief de måtte løse på plass, og kvelden ble avsluttet med en liten hagefest hvor deltakerne fikk tid til å bli kjent med hverandre og utveksle erfaringer.

Vi ønsker de norske Young Lions lykke til i Cannes den 17.-21. juni! Les mer om Young Lions Bootcamp her.

Et styre med solid bransjekunnskap og stor spennvidde. Fra v: Camilla Gåre (Mediebyråforeningen), Torstein Rafgård (OMD), Stian Jansen (styreleder/Carat), Ann Jack (WPP Media) og Hågen Pettersen (Atyp) (Foto: Ludvig Løken)

Mediebyråforeningen inn i 2026 med nytt styre – samarbeid, bærekraft og rekruttering i fokus

MEDIEDAGEN 2025 | 23.10

Få oversikt. Få innsikt. Velg Veivalg 1

Fra venstre: Chris Wyatt McMillan, Ann Jack, Hanne Jegleim, Jan Berthrand Danielsen, Geir Hagnes, Inga Gjervik og Cathrine Hagen (foran). Mads Rikter-Svedsen var ikke til stede da bildet ble tatt. Foto: Dag Robert Jerijervi / Kampanje

WPP Media samler ledelsen – én felles ledergruppe på plass

Fra venstre: Masha Scekic, Lena Sarset, Thomas Faye Willoch, Torstein Rafgård, Jorun Thue, Liv Gülin Berg og Håvar Sesseng. Foto: Perspektiv Media

Tøff kamp om Medieprisene – disse kjemper om finaleplassene

Mediebyråforeningen c/o Kreativt Forum, Fredensborgveien 22F, 0177 Oslo Org Nr: 980 416 712

Mediebyråforeningen
c/o Kreativt Forum,
Fredensborgveien 22F, 0177 Oslo Org Nr: 980 416 712

Meld deg på vårt nyhetsbrev! Linkedin Facebook Instagram