Slik skriver du et vinnercase! – webinar 7. august

Hva kjennetegner et godt case – og hva skal til for å vinne Medieprisen?

Bli med på webinar 7. august når Mediaforum og Mediebyråforeningen samler noen av bransjens skarpeste hoder til å dele erfaringer, konkrete eksempler og praktiske tips. Lær hvordan du bygger opp et case som både overbeviser juryen og skaper reell effekt.

Program:
Gino Ismail og Lena Sarset – OMD Norway
Gir deg den praktiske oppskriften på hvordan du skriver et case som overbeviser – og vinner.

Atyp og Bufdir – «Neste Kapittel»
En kampanje som flytter grenser for hvordan vi snakker om barns livssituasjon – med sterk innsikt, modig historiefortelling og tydelig effekt.

Aller Media, Mindshare og Helsedirektoratet – «Lys i Mørket»
En regional kampanje for selvmordsforebygging i Nord-Norge, som kombinerer lokal forankring med sterke budskap og målbare resultater.

Dentsu og Storebrand – «Skrekksenga»
En installasjon med levende veggedyr (!) på Oslo Lufthavn, som bokstavelig talt krøp under huden på folk – og rett inn i caselisten.

Velkommen til en faglig økt full av innsikt, inspirasjon og konkrete råd for deg som vil skape effekt – og vinne!

Meld deg på her

Webinar:
Hvordan skrive et vinnercase!
Torsdag 7. august
Kl. 09:00–10:15
Digitalt og helt gratis

Arrangør: Mediaforum og Mediebyråforeningen