
Bilder fra Medieprisen 2025 – Gratulerer til alle vinnere
Medieprisen 2025 er over for denne gang – og for en kveld det ble! En storslått feiring av bransjens dyktigste, med faglig stolthet, latter og jubel. Gratulerer til alle vinnere og finalister som løftet kvelden med imponerende arbeid og engasjement.
MEDIESTRATEGI
GULLVINNER! Vi gratulerer Telia Norge As og EssenceMediacom i kategorien Mediestrategi for caset «Mycall får en liten målgruppe til å føle seg sett»
SØLVVINNER Vi gratulerer Coop og WAL med sølv i kategorien Mediestrategi for caset «Slik ble Extra hele Norges fiskelykke»
BRONSEVINNER Vi gratulerer Volkswagen, PHD Norge, MMG og Try med bronse i kategorien Mediestrategi for caset «The Walking Ads»
DIPLOMVINNER Vi gratulerer Lyse Tele, Publicis Starcom og Morgenstern med DIPLOM i kategorien Mediestrategi for caset «ice – en strategisk vekstreise»
MEDIEKREATIVITET
GULLVINNER! Vi gratulerer Volkswagen, PHD Norge, MMG og Try med GULL i kategorien Mediekreativitet for caset «The Walkning Ads»
SØLVVINNER Vi gratulerer Fabel Lyd AS, WAL og Mood Communication med sølv i kategorien Mediekreativitet for caset «Fabel – tjuvlytting 2.0»
SØLVVINNER Vi gratulerer Stø AS, Publicis Starcom og Anorak med bronse i kategorien Mediekreativitet for caset «Leg på mobil»
DIPLOMVINNER Vi gratulerer Stranda, dentsu X og POL med diplom i kategorien Mediekreativitet for caset «Big in Japan»
MEDIAEFFEKT
GULLVINNER! Vi gratulerer Lyse Tele, Publicis Starcom og Morgenstern med GULL i kategorien Mediaeffekt for caset «ice vinner Black Week igjen!»
SØLVVINNER Vi gratulerer Gjensidige, OMD og Anorak med sølv i kategorien Mediaeffekt for caset «Tiden går, men et trygt og tidløst slagord består»
BRONSEVINNER Vi gratulerer Specsavers, EssenceMediacom og JCDecaux med bronse i kategorien Mediaeffekt for caset «Vekst mot strømmen: Hvordan dominere og vokse i et fallende marked»
DIPLOMVINNER Vi gratulerer Telia Norge AS og EssenceMediacom med diplom i kategorien Mediaeffekt for caset «Mycall får en liten målgruppe til å føle seg sett»
MEDIEKAMPANJE
GULLVINNER! Vi gratulerer Orkla Home & Personal Care, Schibsted ASA og OMD med GULL i kategorien Mediekampanje for caset «Dyppet i Lano»
SØLVVINNER Vi gratulerer Intersport, Amedia Innholdsbyrå, FLOKK Media og Brand Metrics med sølv i kategorien Mediekampanje for caset «Hvordan Amedia og Intersport fikk hele Norge på glid»
BRONSEVINNER Vi gratulerer Orkla, P4 Radio Hele Norge AS, OMD og Både Og med bronse i kategorien Mediekampanje for caset «Grandiosa brukte radioens store fortrinn på en helt unik måte da de lanserte ny reklamelåt på ni radiokanaler samtidig!»
Medieselger
Håkon Gedde-Dahl er Norges Beste Medieselger 2025!! Gratulerer så mye! Vel fortjent!
Best in show
Mediaforums aller første Best in Show-pris går til Volkswagen! Vi gratulerer så mye.
Hedersprisen
Årets Hederspris går til Mediebedriftenes Landsforening (MBL). Gratulerer så mye.
Foto: Kyle Meyr. Om du trenger høyere oppløsning av bildene, send en mail til camilla@mediebyraaforeningen.no

























