Mediebyråforeningen
  • Mediebarometeret 2.0
  • Anbudsveileder
  • Seminarer
  • Bransjepriser
  • Medlemsbyråer
  • Om oss
  • Søk
  • Forsiden
  • Mediebarometeret 2.0
  • Anbudsveileder
  • Seminarer
  • Bransjepriser
  • Medlemsbyråer
  • Om oss
  • Søk

Reklameomsetningen for første halvår er klart og viser fortsatt negativ utvikling

Når vi legger bak oss første halvår viser tallene fra Mediebarometeret at det fortsatt er nedgang i reklameomsetningen, og sammenlignet med fjoråret er medieomsetningen som går via mediebyråene redusert med 228 millioner. Det er en samlet nedgang på 4,7 %. Juni isolert ble ikke like mørk som tidligere måneder, men viser fortsatt negativ utvikling med en samlet nedgang på 2,6 %.

Få alle detaljene her

Et styre med solid bransjekunnskap og stor spennvidde. Fra v: Camilla Gåre (Mediebyråforeningen), Torstein Rafgård (OMD), Stian Jansen (styreleder/Carat), Ann Jack (WPP Media) og Hågen Pettersen (Atyp) (Foto: Ludvig Løken)

Mediebyråforeningen inn i 2026 med nytt styre – samarbeid, bærekraft og rekruttering i fokus

MEDIEDAGEN 2025 | 23.10

Få oversikt. Få innsikt. Velg Veivalg 1

Fra venstre: Chris Wyatt McMillan, Ann Jack, Hanne Jegleim, Jan Berthrand Danielsen, Geir Hagnes, Inga Gjervik og Cathrine Hagen (foran). Mads Rikter-Svedsen var ikke til stede da bildet ble tatt. Foto: Dag Robert Jerijervi / Kampanje

WPP Media samler ledelsen – én felles ledergruppe på plass

Fra venstre: Masha Scekic, Lena Sarset, Thomas Faye Willoch, Torstein Rafgård, Jorun Thue, Liv Gülin Berg og Håvar Sesseng. Foto: Perspektiv Media

Tøff kamp om Medieprisene – disse kjemper om finaleplassene

Mediebyråforeningen c/o Kreativt Forum, Fredensborgveien 22F, 0177 Oslo Org Nr: 980 416 712

Mediebyråforeningen
c/o Kreativt Forum,
Fredensborgveien 22F, 0177 Oslo Org Nr: 980 416 712

Meld deg på vårt nyhetsbrev! Linkedin Facebook Instagram