Mediebyråforeningen
  • Seminarer og kurs
  • Mediebarometeret 2.0
  • Anbudsveileder
  • Medlemsbyråer
  • Om oss
  • Søk
  • Forsiden
  • Seminarer og kurs
  • Mediebarometeret 2.0
  • Anbudsveileder
  • Medlemsbyråer
  • Om oss
  • Søk

Fortsatt krevende reklamemarked

Mediebarometeret fra Mediebyråforeningen viser at reklamemarkedet, når det gjenstår én måned av 2023, er redusert med over 500 millioner sammenlignet med fjoråret.

– Den totale reklameomsetningen som går via mediebyråer er redusert med 5,8%, sier Camilla Gåre, daglig leder i Mediebyråforeningen. André Thorsen er leder for media og partner i Atyp, og han kommenterer tallene hittil i år slik:

(Foto: Carl-Erik Engelstad)

Daglig leder Camilla Gåre og styreleder Stian Jansen i Mediebyråforeningen tror verktøyet vil bli enda viktigere for beslutningstagere i medie- og kommunikasjonsbransjen fremover. Foto: Svein Mathias Ligaard.

Mediebarometeret: Økt bransjeinnsikt og bredere rapportering

Historisk samarbeid: Camilla Gåre, daglig leder i Mediebyråforeningen og Masha Scekic, styreleder i Mediaforum ser frem imot å samle kreftene. Foto: Bendik Bernås, Fuse Norway

Mediaforum og Mediebyråforeningen inngår samarbeid

Positive tall for 1. kvartal: Harald Eide-Fredriksen, forhandlingsdirektør i dentsu (med mediebyråene Carat, dentsu X og iProspect), og Camilla Gåre, daglig leder i Mediebyråforeningen, presenterer Mediebarometeret. (Foto: Celin Ayara)

Den gode starten fortsetter – opp 12,1 % i første kvartal

Mediebyråforeningen c/o Kreativt Forum, Fredensborgveien 22F, 0177 Oslo Org Nr: 980 416 712

Mediebyråforeningen
c/o Kreativt Forum,
Fredensborgveien 22F, 0177 Oslo Org Nr: 980 416 712

Meld deg på vårt nyhetsbrev! Linkedin Facebook Instagram