Mediebyråforeningen
  • Mediebarometeret 2.0
  • Anbudsveileder
  • Seminarer
  • Bransjepriser
  • Medlemsbyråer
  • Om oss
  • Søk
  • Forsiden
  • Mediebarometeret 2.0
  • Anbudsveileder
  • Seminarer
  • Bransjepriser
  • Medlemsbyråer
  • Om oss
  • Søk

Mediebarometeret for årets syv første måneder er klart

Mediebarometeret fra Mediebyråforeningen viser at reklamemarkedet, etter årets første syv måneder, har en samlet nedgang på 2,8 %. Sammenlignet med fjoråret er medieomsetningen som går via mediebyråene redusert med 151 millioner hittil i år. Nedgangen i markedet er i tråd med prognosen. Les mer her.

Glade gull- og sølvvinnere. Gratulerer!

Gull og sølv til Norge i Young Lions Cannes!

Daglig leder Camilla Gåre i Mediebyråforeningen og investeringsdirektør Jonas Buskop i Omnicom Media Group viser stabil utvikling i Mediebyråforeningens Mediebarometer for årets fem første måneder. Foto: Vibeke Kilding, Fuse Norway.

Stabil vekst i medieomsetningen

Fra venstre: Masha Scekic, Lena Sarset, Thomas Faye Willoch, Torstein Rafgård, Jorun Thue, Liv Gülin Berg og Håvar Sesseng. Foto: Perspektiv Media

Over 100 søkere til Medieprisens jury: Sterk faglig bredde i årets utvalg

Mediebyråforeningen c/o Kreativt Forum, Fredensborgveien 22F, 0177 Oslo Org Nr: 980 416 712

Mediebyråforeningen
c/o Kreativt Forum,
Fredensborgveien 22F, 0177 Oslo Org Nr: 980 416 712

Meld deg på vårt nyhetsbrev! Linkedin Facebook Instagram